Sunday

2 malam yang sangat breath-taking :)

malam pertama.
lepas habis bergaduh yang sangat tak best,dan sangat hurting,
berbaik semula lepas dia memujuk.
dia menangis :(
im sorry for causing tears on your eyes.
tapi malam tu,things became way better.
webcam adalah antara aktiviti lepas rindu yang sangat digemari :3
seronok dapat tengok dia after 2 weeks sama sama busy.
it is such a big release.
and since then,i realize that my day is empty and meaningless without his presence.
dia nyanyi kan lagu hummingbird,goodnight moon 
dia teman aku the whole night.
dah pukul 5 am.
mata aku dah kena glu.
so i told him
'i dah mengantuk ni.i off dulu yea?'
dia cakap dia nak tengok aku tidur. heeeeeee
so aku pun tidur depan laptop dengan skype yang tengah online.
kesian dia aku tinggal dia sorang sorang.
bangun tidur je terus tengok dia ada lagi ke tak.
dia dah off.
aku tengok blog dia.
hmm update dia serious buat aku menangis :')

........................

malam kedua.
awal awal dia dah tidur.
lepas balik dari tengok movie dgn wan,
aku pun tertidur.
dia suruh kejut pukul 12.30
nasib baik aku terjaga.
then skype lagi.
dia memang tak pernah boring layan kerenah aku :)
harini,skype sampai pukul 8 lebih.
semalam dia nyanyi untuk aku,
harini aku pulak :)
nyanyi lagu take my heart and thousand miles.
dia cakap

'pergaduhan bukan untuk meleraikan,tapi untuk mengeratkan'

No comments:

Post a Comment