Wednesday

apa yang terlintas since aku sumpah tak boleh tidur.

esok class start pukul 1030.tak sabar nak dapat biskut cap pingpong dari madam hazlina.berjaya siapkan assignment dia bagaikan berjaya memikat anak raja brunei yang kaya.pandang kanan kiri,berdengkur dah budak budak ni.aku terfikir apa akan jadi kalau time macam ni dapat makan nasi lemak panas dengan kopi o pekat.mesti layan.tapi aku hanya mampu bancuh nescafe dan duduk diam sampai mata bagi isyarat untuk shut down.nak lagu lagu lullaby untuk memudahkan tidur harian? dengar lah band Incarnation.7 saat pertama,anda akan terus dibuai mimpi ngeri dari ahli ahli freemason tu.teringin nak pakai baju yang berasakan daging macam lady gaga.sebab sekarang ni,otak tengah ligat pikir pasal tak seberapa logik nya golongan freemason ni.akal yang cetek mungkin tak mampu paham.tapi secetek cetek akal aku,cetek lagi akal justin bieber.esok rasa macam nak pakai baju kurung bunga bunga warna pink.baru lah gay.sebab gay kan nakal.aku dah cuba sedaya upaya untuk control daya pemikiran aku untuk jadi lebih logik.tapi kurang berjaya.sebab tu lah terhasil nya post ni.terlalu eksperimental tapi belum dapat beat lagu hujan.sebenarnya aku tak dapat pick up lirik lagu pagi yang gelap tu.sapa yang faham,tolong explain.

No comments:

Post a Comment