Wednesday

masa terluang

masa yang ada bakal di isi dengan blog update yang huru hara.selalu nya aku yang membungkang time ni (3.32am).tapi harini dia yang gerak dulu.takpa bagi peluang :)
dulu kalau masa lepas spm,masa seperti sekarang akan diluangkan di rumah ira,begossip atau tengok maharaja lawak back to back sebagai lullaby sebelum tidur.takpun,berada di ruang ruang penjuru damansara menyesatkan diri.tapi setelah menaik taraf diri sebagai pelajar berjaya,ehh berjaya ke kau? masa dihabiskan dengan assignment yang boleh tahan langsi nya.
dengar lagu cinta versi break up song time macam ni memang buat sentap habis.silap silap boleh turut serta menangis.susah sebenarnya hidup takda matlamat ni.
tak sabar nak balik rumah karaoke dengan mama.tapi nampak gaya macam takda harapan je dalam masa terdekat ni.takpa takpa.hidup sekitar bandar kuantan yang boleh tahan noob nya ni pun actually ada matlamat.cuma samar samar unta tak berapa nampak.
weekend je pergi ecm yang dah sah sah kau tak dapat apa selain duit bakal mengalir bak air di muara.taknak spend,kau duduk lah dengan monyet dan babi hutan belakang asrama impian tu.

No comments:

Post a Comment