Friday

menarik

benda menarik yang boleh dilakukan ketika perut,badan dan kepala sakit dalam masa yang serentak adalah update blog.jangan update status dekat facebook,atau tweet dekat twitter sebab akan menyebabkan kantoi nya kau,kau,kau dan kau yang tak pergi class.sebab bukan takda lecture yang stalker.sebab ada lah aku take precaution.
bilik kosong.ubat takda.pintu kunci.kalau mati,takda sapa tau.
efy pergi melaka,lia nak balik.semua nak tinggal aku.
haa elok lah tu
cuti dua hari apa buat?
tidur tidur tidur dan tidur
keluar?
aku bukan ada orang nak diajak dating so lupakan sebentar hasrat tu.
pintu terbuka,syaz masuk.kelam kabut.dia keluar.pintu tutup.
aku sorang lagi.
........

hati tak sedap.
aku bukan sengaja nak ignore kau.
tapi aku nak biar ada gap antara kita kejap.
macam kau cakap,aku kena pandai control emosi aku.okay bagi aku masa untuk belajar.
even diploma pun diberi masa 3 tahun untuk belajar.
apa kan lagi benda pasal hati manusia ni.


senyap.sunyi.
ntah berapa orang sangat yang ada dekat block ni.
tiba tiba aku rindu eugene.
apa dia buat sekarang?
dah lama dia tak sakit kan hati aku.
harap harap dia dah jumpa orang lain yang dia boleh hurt lagi.

kalau kau ada sekarang,
satu je aku nak cakap.
kau loser sebab hurt perempuan.


No comments:

Post a Comment