Tuesday

post selit selit

aku takda niat pun nak cerita pasal benda ni sekarang.
sebab mood lebih kearah nak bercinta.
tapi benda ni perlu jugak diceritakan.
aku dapat figure out a few girls yang tak suka aku.
err tapi aku sendiri tak pasti kenapa.
aku rasa kehidupan harian aku hanya dihabiskan dengan class dan hzwan.
kawan?
efy dengan lia je lah yang aku ada.
plus roommate yang super understanding.
the rest,i am not a part of the world.
tapi ada jugak tuu.
aku tak buat apa apa pun kena.
hmm nothing much to say.
tapi bak kata efy
'sapa yang back-talking to loser.kalau dia matang,dia face to face dengan kau'
thanks efy.
itu sedikit sebanyak membina.
kata kata lia pulak
'dorang jeles dengan kau.dorang takda apa yang kau ada'
thanks lia.kata kata tu agak menyembuh.
kata kata mama
'haters makes you famous honey'
ahah mama sentiasa yang terbaik.
aku hidup dekat sini,
atas usaha aku sendiri.
aku tak mintak duit mak bapak kau.
aku tak tumpang kefemesan kau.
aku tak kacau boipren kau.
aku tak jentik sikit pun hidup kau.
aku tak kenal pun sapa kau.so jangan judge aku macam kau kenal aku.
aku mintak sangat,
dont start a fire.
coz you know you will burn.

No comments:

Post a Comment