Thursday

jumaat-selasa

JUMAAT - sampai je dari kuantan,jumpa dia dekat kl sentral.haa rindu dia sangat sangat.okay dia ada misai.haha sumpah kelakar.catch train sampai sungai buloh.then hafiz ambik *thanks to hafiz yang sangat baik hati.we talked about benda yang kitorang gaduh tu while in car.air muka dia berubah.aku takut sangat kalau dia menangis ke apa.tapi nampak sangat dia down.sorry sayang.but thing got settled.i janji i tak buat lagi sayang :) dia pergi jamming,tapi aku tak ikot sebab makan dekat rumah cik mia.lepas dia jamming,dia ambik aku and we went out.lepas rindu hihi :)

SABTU - dia teman aku lunch.memula plan nak pergi mcd puncak alam dah.tapi band dia call suruh pergi sound check.so plan got cancelled.and aku teman dia sound check.aku jumpa semua kawan kawan yang dah lama tak jumpa.err kesian dia diabaikan kejap.so malam tu dia perform,and of course i was there.sekali lagi dia diabaikan kejap sebab aku excited jumpa budak budak yang dah lama tak jumpa.tapi dia tak kisah.dia kata dia suka tengok aku happy.thanks sayang :)sempat interview band dia untuk assignment broadcast aku.thanks carving the fate ! lepas tu ikot dia lgi.pergi lepak al safa pulak.even dah lewat tapi aku nak jugak teman dia.kitorang balik almost 4am :)

AHAD - aku bangun lewat.tau tau dia dah bangun awal dah sebab keluar dengan paan and amien.keluar pergi the curve.hafiz hantar jugak.baik betul abang dia ni.makan dulu then movie.klip 3gp.haha ntah pape tapi bagi aku aint that bad lah.dia shoot video untuk assignment dia oulak and we took a lot of picture together :)
makan strawberry with chocolate.wahh excited gila sebab strawberry dia sedap ! he bought me earing.thank you baby :) then hangin around sementara tunggu hafiz.before balik singgah uptown kota dulu lepak kejap.then he sent me back about 2am :)

ISNIN - dia teman aku the whole day dekat rumah. malam pulak teman aku buat assignment.one whole day with him without fail :)

SELASA - dia nak balik :( before tu dia datang rumah dulu and leave me with a kiss.im so gonna miss you sayang :(


that is how we spend our holiday together.i wish i could spend more time with you baby.but masa pun takda banyak mana.he said he will be busy in this month for his final.and dia suruh aku sabar.takpa,i tunggu you okay :) i love you.

No comments:

Post a Comment