Tuesday

kawan kawan perempuan

dorang cantik.perfect.
porcelain skin,pure red lips,awesome shape.
kalau setakat nak cari sorang lelaki hensem memang sangat takda hal.
tapi the worst part is,they choose to be with perempuan jugak.
guys,korang cantik.kenapa macam tu? sayang nyaaa
hmm tapi aku tak nak cakap banyak punn.hak korang :)

yang ni pulak.innocent dan nampak tak bersalah.
tapi sebenarnya macam macam hal dia dekat belakang.
orang percaya dia,dia backstep kita.apa tuu?
peeps,we are not that stupid.

yang dua ni terbaik.walaupun sakai nya cam sial sikit.
baru baru kenal kemain kutuk kutuk.
aku kutuk dia,dia kutuk aku.dia kutuk dia dia.kutuk kutuk kutuk.
tapi bila dah kenal masing masing cam sial.
crack sana sini
but since masing masing dah ada boyfriend ni,
dah jarang pulak lepak.
errrr

haa ni sorang lagi.
dulu dia je lah yang aku lepak tak kira masa.
sekarang dah jauh tapi still perangai macam kehapa
bila balik je dia lah yang aku akan contact dulu
umur baru 16 tapi perangai macam orang umur 26.haaaa kau ada?
dia best even bingai.

No comments:

Post a Comment