Saturday

cure

kami bergaduh.pasal apa? haha dia im dengan ex dia.okay bodoh kan aku? okay okay aku tau.no big deal pun sebenarnya.tapi aku ni,alahai aku ni masalah nya jealous tu tempat tak berapa nak betul.im tu takda apa pun.tapi dia kata im tu bulan 10.ye ye dia kata bulan 10.tapi aku check banyak kali kot, 10 dec.baru sangat lagi.selalu dia ada btau kalau dia ada im dengan ex dia tu.tapi kali ni tak.alah bodoh nya aku ni.tu aku tak terasa mana pun.tapi tadi dalam kereta,aku saja perli 'dekat message i takda pun i im dgn ex i kan?' aku saja je.sikit takda niat nak gaduh.niat asal nak bergurau and make fun.tapi dia buat muka then macam marah.alamak kat situ aku macam errr.aku terus takda mood nak cakap dengan dia.hmm aku ingat dia faham aku macam mana.tapi seems like dia tak dapat nak catch up lagi perangai aku.take time kot.takpa lah aku tunggu sampai dia betul betul boleh faham.so aku biar kan dia sampai midnight.balik pun dia tak contact aku.takpa lah maybe dia tidur.alahai sebenarnya aku sendiri yang tak tentu arah.hah cari pasal kan aku ni? so nak menyedapkan hati,aku baca balik blog post dia yang lama lama.dari first kitorang couple sampai sekarang.frankly speak,i was touched with his post.i do realize how big the love is.and i do realize how precious our time together.aku taknak waste semua yang dah ada.

No comments:

Post a Comment