Friday

bukan

3.40 am
sekali lagi,malam tak terasa seperti malam
ketika semua nyawa dicabut sementara
jasad aku still bernyawa
mungkin diberi peluang untuk berfikir
mungkin diberi peluang untuk membuat penilaian
dan diberi peluang untuk membuat keputusan

benda pertama yang aku sedar lepas aku sedar
kau
aku tak mampu nak bagi apa yang kau perlu
so maknanya bukan aku yang patut isi tempat kosong tu 
kau down
aku pulak?
7 kali ganda teruk nya
orang pernah bgtau
partner terbaik adalah partner yang melengkapkan selengkap lengkapnya
aku dah try
aku ingat aku dah berjaya
tapi aku silap
aku bukan.
mintak maaf pada kau?
cukup ke?
benda tu boleh menjanjikan yang aku akan berubah ke?
tak.
kau pun tau aku takkan boleh berubah.
tapi takpe.
its better than nothing.
aku mintak maaf
...

No comments:

Post a Comment