Friday

mungkin

aku tak pasti aku ni macam mana.Mungkin  aku yang terlalu cepat melatah bila keadaan mula jadi tak terarah.Mungkin dia yang salah.Mungkin kami sama sama tak faham apa tu mengalah.
bukan niat aku nak buat dia rasa terkilan atau kecik hati.kadang kadang apa aku buat atau apa yang aku cakap tu disalah faham.so jadi lah keadaan yang tegang macam ni.aku tak selalu nak rasa kecewa,nak menangis walaupun bila keadaan mengizinkan. bagi aku takda sebab yang lebih logik untuk menangis over sesuatu yang dah jadi.lagi lagi bila tu semua atas kesalahan sendiri.
aiman kata
utamakan perasaan dia.baru perasaan you.itu nama nya mengalah.
rasanya aku dah buat apa yang aku patut buat.rasanya aku dah try sehabis baik untuk jadi good enough.tapi sehabis baik aku wasn't good enough untuk dia.dia mungkin expect aku untuk kawal sesuatu yang aku tak mampu kawal.aku tau aku dah janji.aku dah berpegang pada apa yang aku janji.tapi janji tu aku tak dapat nak sebatikan dalam diri.
aku mintak maaf sebab apa yang jadi malam ni,memang salah aku.dari sebelum aku dengan dia get together aku dah terfikir.'boleh ke dia handle perangai aku?'
sekarang aku dah nampak jawapan untuk soalan aku tu

Aku still belum jumpa orang yang betul betul mampu handle perangai annoying aku :) 

No comments:

Post a Comment